Kaucja

Drogi Graczu,

W związku z charakterem wydarzeń - gier zespołowych, gdzie jakość gry jest mocno skorelowana z frekwencją i obecnością od początku gry - w naszym portalu pojawiły się zaostrzenia. Dotyczy to tylko tych Graczy, którzy nie odwołują rezerwacji, tym samym nie pojawiają się na wydarzeniach oraz notorycznie się spóźniają.

Zaostrzenia zostały dodane do regulaminu, który wchodzi w życie 5 września 2018 r., a aby wszystko było czytelne i zrozumiałe, wyjaśniamy też tutaj:

Główną nowością są kaucje. 

Kaucje, pojawiły się przy zajęciach:

- darmowych (m.in. na Szaserów) w wysokości 10 zł.

- płatnych dla osób zapisujących się za pośrednictwem KARTY MULTISPORT w wysokości 16 zł.

Niewykluczone, że rozszerzymy również inne formy zapisu o kaucje. Każda Twoja sugestia, jest mile widziana.

Pamiętaj, że to  Ty i Wy Koordynatorzy, Gracze tworzycie naszą sportową rodzinę! Wsłuchujemy się w Wasze głosy, pomysły i szukamy coraz to lepszych rozwiązań, aby grało się Wam coraz lepiej.

 

Kaucja i jej rola.

Kaucje wprowadziliśmy z myślą o Tobie.

Graczu, który zawsze punktualnie pojawia się na zajęciach, a w przypadku, gdy nie może w nich uczestniczyć, zawsze daje znać np. wypisując się z takich zajęć.

Kaucja, to kwota pieniężna, która przepada, ale tylko w momencie, gdy nie odwołasz zajęć lub przesadzisz ze spóźnieniami :)

Kaucja ma dodatkowo mobilizować i uchronić przed rozczarowaniem drużyny, która czeka na Ciebie na boisku.

Wiemy, jaką rolę odgrywa w sportach drużynowych pełny skład do gry i jak bardzo denerwujące są spóźnienia... dlatego pojawia się ona!

KAUCJA   

Kaucja pobierana jest z konta głównego. Nie można uiścić Kaucji ze środków bonusowych.

 

Kiedy kaucja wróci na Twoje konto? 

Kaucja wróci na Twoje konto PNH w momencie, gdy:

- odnotujemy Twoją obecność na Wydarzeniu,

- to my odwołamy dane Wydarzenie np. w przypadku zbyt małej liczby Uczestników Wydarzenia.

 

Gdzie wraca kaucja? 

Kaucja wraca na Twoje konto PNH tzw. pakiet złotówek i możesz ją wykorzystać na dowolne zajęcia oznaczone logotypem PNH lub poprosić o zwrot na konto bankowe.

W tym celu prosimy o kontakt z nami. Jesteśmy dostępni pod adresem: kontakt@pilkanahali.pl

W ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia, zwrócimy wniesioną przez Ciebie Kaucję.

Ps.

Najprawdopodobniej, zwrot zobaczysz już następnego dnia :)

 

Kiedy kaucja podlega potrąceniu?  

Kaucja podlega potrąceniu:

- w całości, w przypadku, kiedy nie pojawisz się na Wydarzeniu i nie odwołasz swojej obecności,

- w części lub całości, w przypadku spóźnienia (wyjaśnienie poniżej),

- w wysokości 5%  jeżeli zrezygnujesz z Wydarzenia wcześniej niż na 24 godziny przed jego rozpoczęciem,

- w wysokości 50%  jeżeli zrezygnujesz z Wydarzenia, nie wcześniej niż na 24 godziny przed jego rozpoczęciem,

- w wysokości 70% jeżeli zrezygnujesz z Wydarzenia, a rezygnacja nastąpiła nie wcześniej niż na 5 godzin przed jego rozpoczęciem.

 

Poruszmy kwestię spóźnień! 

Punktualność bardzo lubimy, dlatego rekomendujemy, aby na zajęciach pojawiać się na ok. 10 minut. przed ich planowanym rozpoczęciem. Jedynie dokonanie zapisu przez serwis PilkaNaHali.pl i punktualne przybycie na Wydarzenie gwarantuje uczestnictwo w zajęciach. Jeżeli nie poinformujesz nas o planowanym ( lub tym nieplanowanym ;)) spóźnieniu w ciągu max 8 minut od rozpoczęcia wydarzenia, Twoje miejsce może zająć Użytkownik z listy rezerwowej lub inny wskazany przez nas albo Koordynatora. Dopuszczalne spóźnienie to tzw. "kwadrans studencki", jeżeli nas o tym wcześniej poinformujesz - do tego czasu trzymamy miejsce dla Ciebie!

Wiemy, że czasami korki, praca i sytuacje losowe się zdarzają, dlatego do każdego spóźnienia podchodzimy indywidualnie. Jednak jeżeli wiesz, że nie dotrzesz do nas na czas, daj nam znać!

 

Nasza infolinia: +48 22 307 84 55 i poczta: kontakt@pilkanahali.pl

 

Zacytujemy regulamin "§11 Spóźnienia i konsekwencje", ponieważ ten fragment jest bardzo ważny, a chcemy Cię przed tym ustrzec:

" 4. Organizator PNH zastrzega sobie prawo do odstąpienia miejsca innemu Uczestnikowi, a gdy spóźniony Uczestnik/ Użytkownik pojawi się na Wydarzeniu

a) po 8 minutach, gdy nie poinformował Organizatora PNH o planowanym spóźnieniu na Wydarzenie

b) po 15 minutach, gdy poinformował Organizatora PNH o planowanym spóźnieniu na Wydarzenie.

Zarówno Koordynator, jak i Organizator PNH, jeśli będzie pełny skład, ma prawo odmówić uczestnictwa w Wydarzeniu, a Użytkownik/Uczestnik nie będzie miał prawa do odzyskania nawet części środków.

5. Organizator PNH zastrzega sobie prawo do pobrania:

a) 50 % Kaucji w przypadku spóźnień powyżej 8 minut (bez wcześniejszego zgłoszenia o spóźnieniu do Organizatora PNH)

b) 50 % Kaucji w przypadku spóźnień powyżej 15 minut (po wcześniejszym zgłoszeniu o spóźnieniu  do Organizatora PNH)

6. Organizator PNH może na stałe lub czas określony zablokować Użytkownika, który więcej niż 2 razy w ciągu roku spóźnił się na Wydarzenie."